" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
Alhamdulillah :)

Assalamualaikum *hembus nafas*
Alhamdulillah, masih diberi peluang dari illahi untuk bernafas di muka bumi Allah ini. Ya Allah, rasanya lama sangat tak update belog rasa-rasanya macam dah setahun. uishhhhhhhhh bersarang dah. biaselah dah masuk alam yang baru sangat teramat sibuk lebih-lebih lagi bila dah digelar mahasiswi kan. Target utama kita sudah tentu nak dapat 4 rata atau paling tingtong pun dekan setiap semester. Amin inshaAllah. Sekarang ni pun tengah final exam. Tengah study memalam ni teringat dekat belog ni yang setelah sekian lama ditinggal kan. Sedih sungguh. emm emm Since di alam yang baru di sem 1 ni kan, aku mula kenal akan erti sebuah persahabatan. Sungguh kecik hati ini apabila orang berkata kita sombong bodoh serta kedekut ilmu tatkala diri ini sungguh tidak begitu. Apakan daya mulut manusia tak boleh ditutup, terpaksa lah telan pahit nya walaupun sakit. Act waktu belajar, aku ajak belajar kau dunno. Yang kau tahu chat pakwe kau 24 jam pastu buat benda yang tak bermanfaat. Takpelah aku hanya mampu berdoa harap kau dapat jawab exam nanti. Aku susah berdendam and benci orang, bila tahap aku dah terlampau tak suka kat someone ni aku akan ignore je. Buat lah haluan and hal masing-masing kan. Time exam baru terhegeh-hegeh carik aku mintak jawapan sume. Halooo, what do you think I am ? Memang aku belajar susah nak berjaya semua pastu pass kan kat kau macam itu aje. Aku pun buat-buat lah tak dengar bila dia panggil aki kan. UISHHHHHH maut lah kalau bagi, kompaun rm 300 lepastu kene repeat sem tu. TANAKKKKKKKKK ! Rela hilang kawan dari aku kena macam tu, kasihan keluarga aku nanti malu. Ikot korang lah nak cakap aku apa pun, serious aku dah malas nak ambik kesah. hmmmmmm its okay kawan. Aku harap satu hari nanti kau berubah ye. hopefully. Sekarang aku baik semua dengan akak senior je sebab aku rasa dorang ni lebih matang and lagi berfikiran terbuka berbanding yang lelain tu. Tahun depan sebilik kak lin, kak nik dengan kak atifah. hehehe xD YEAYYY, dorang ni pun perangai gegila jugak tapi yang penting tak annoying, fuhh itu yang penting. Sahabat itu bukan kita carik saat kita susah and perlukan je, saat kita senang pun kita kena ingat dia sebab dari dia kita kuat and bangun. Ingat tu, Mata pun dah sayup-sayup nak tertutup ni. So selamat malam. Forgive all my wrongdoings :)

Posted at November 07, 2014 | 0 comments

Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-