" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
Welcome December



Hello December . Goodbye November . Cepat sangat masa berlalu kan . Sudah masuk December dan semakin menghampiri tahun 2014 .

Hati aku jatuh sape nak kutip? Selalunya aku kutip hati kau. 

Hati aku sendiri aku kena lempar ke lautan yang luas tanpa ada orang?

*apa yang kau merepek ini suhaina ?* lol
ohh lupa pulak . Hai. Assalamualikum . hehehehe
Sambil uh kelip-kelip mata sikit . Well , lama tak update belog .Hahaha. Kini,aku kembali dengan senyuman. Aku rindu. Rindu untuk tacap tacap belog ni. Rindu. Berbulan aku tinggalkan dia. Sepi tanpa khbar. Kini ku kembali dengan tekat yang jitu. Ceh.

Miss So Much.
Alhamdulillah. Sejujurnya aku gembira . Gembira kerana dapat merasakan kebebasan yang sudah lama aku nanti kan .Bukan aku sahaja tetapi semua orang yang menduduki peperiksaan SPM.
even the questions quite difficult especially addmath and physic . I still can solved it well . I not so sure about getting 9A when the result come out , but I know what I can achieve - 6A . Maybe ? Arghhhh . lupakan laa . Tak nak fikir pasal tuh dulu . Nanti kita recap balik pasal tuh k . lol , alam persekolahan kini tinggal kenangan je . Serius aku mesti akan rindu korang . gelak-gelak, gosipp and soo on .
Kita samasama doakan kejayaan kita di dunia and akhirat okay :')

Selalu bulan ni , budak-budak sekolah start lah nak beli beg , baju , kasut sekolah yang baru .
ehemm , tahun ni tidak lagi bagi aku . aku sudah graduate . sudah berakhir zaman sekolah ku . hekssss .
agak poyo disitu . Adik aku ? yes. Next year , dia form 1 . habes lah kau kena buli dengan akak and abang senior ><' hahaha . be tough k adikku tersayang . nway congrats for getting 4A - upsr :)

Dengar cite , ecehhh . Hahaha . 23 Dis keluar result untuk budak-budak PMR ?
Konfem kee tarikh tuuu Adik-adik yang lahir tahun 1998, keputusan PMR keluar 23 December 2013. Sesiapa yang nak buat solat hajat, sempat lagi. Hashtag #staystrong.
Akak doakan untuk korang dapat 8A especially badrul nazhan*first mention -HAHA! , my adik mustaqim , bella huda , nurin , my kazen aiman arif and sesiapa lah yang dikenali . GOODLUCK !

Pak Hitam tanam anggur, sekarang aku tengah menggangur . lol
kena tak pantun aku , sedap bukan ? hahahaha :D
act dah cari kerja di jaya jusco sana , and masih menunggu panggilan mereka .
Daripada aku duduk rumah tak tentu hala , menghadap korea kan 24 jam, makan tidooo je kan .
Mak aku pun asyik membebel je non-stop *sungguh rimas and bingit banget* 
Hopefully , dapatlah kan as soon as possible .

Baca ini :

.. .. ... Are u sure a muslim? Are u sure believe in Him? But, why u make a wish to the month haa?


Should I say bye right now . ohh yess . byeeee ? x_x 


Posted at December 10, 2013 | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-