" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
Test.Test.Test


\Assalamualaikum/


Aku manusia dia manusia kau manusia dan mereka juga begitu. Setiap manusia ada hati dan perasaan. Kekadang perasaan sayang, benci, gembira dan banyak lagi pernah mereka alami. Kekadang apa  yang belaku mematang fikiran seseorang tentang sesuatu. Kita yang alami belum tentu mereka akan rasa macam apa yang kita rasakan. Semua boleh diubah dan perasaan jugak begitu. Apa yang kita rasa kini belum pasti nanti akan kekal selamanya. 


I'm in a stress and I hope you are not . HAHA
Well , I'm seriously stress with all the things that happen to me . Next week , will be held a test for US3 . Goshhh . . . I hope I can do very very well than before in this coming test . Hopefully ! I just have 3 months left to be well-prepare for my SPM . Haishhhhhhhhhhh . Pray for me . Thankyouuu :') So I hope tomorrow gonna be a better day than before . yeahhh !




In love with SAM TSUI voice . REALLY . 
He's such an amazing singer like Taylor Swift . keh keh .
He's so cute *melting*

That's all for now :)

KEEP CALM AND STAY FASTING .



Ubahlah dari sesuatu yang beruk kepada sesuatu yang baik. Kalau semalam ada buat salah,hari ini cubalah jangan diulangi salah itu lagi dan cubalah perbaiki diri untuk jadi lebih baik. Kalau kita jahat,janganlah selamanya kita biarkan diri kita jadi jahat. Cubalah perbaiki diri kita. Allah Maha Pengampun:)





Posted at July 24, 2013 | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-