" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
Welcome Back To School yaww :*




\ Assalamualaikum /


Hari demi hari telah ku lewati.Tak pernah aku menduga kau akan pergi tinggalkan aku.Jauh kau pergi tinggalkan diriku.Sepi hati ini membunuhku.Ku cuba untuk mencari pengantimu.Namun tak ada seperti mu.

Okay , now dah bermulanya persekolahan . Arghhh -,- sungguh tidak ku sangka tak ku duga . cehh *poyo*
hahaha :D cuti sekolah 2 minggu dah pun berakhir . ishhh , naik sekolah pun best gak kan dapat jumpa kengkawan . Duduk rumah ape je boleh buat selain study , bosan k sangat bosan . percaya lah !
Actually , hari ini dapat sikit markah-2 peperiksaan pertengahan hari tuh . OHH MAII ><'
Yang paling teruk nya admath , YA ALLAH ! Rasa macam nak tercabut ke terputus jantung bila dapat tahu aku fail lagi. Apelah nasib aku dengan kertas admath . susah sangat nak lulus . 
Ya Allah , berikan lah aku petunjuk-Mu agar aku senang memahaminya :') Yang lain-2 okay lah . But perlu ditingkatkan digiatkan untuk mendapat lebih banyak A . In shaa Allah .
Lepas nih , nak struggle for trial :) yeahh . SPM coming soon laa ^^ byebye blog ?



Semoga lepas ni aku lebih serius dalam belajar . Tadi dah kena ceramah ringkas setengah jam bersama cikgu anizah . kehkeh , cikgu admath aku . Hopefully ape yang dia sampaikan tadi , aku ingat dan dapat ikut . Buat aje latihan banyak-2 , lepastuh usaha dan tawakal k . SPM tinggal tak sampai 4 bulan . Sangat seram k nak lalui semua ni :') SPM lah peperiksaan yang paling susah berbanding yang lain-2 tau dan ianya amat penting untuk future and semua lah . Dulu PMR tuh sekadar nak tentukan aliran je tapi SPM lah penentu dimana matlamat dan hala tuju kita :)














See you later in the next entry , takecare ! Pray for me :*

Posted at June 10, 2013 | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-