" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
Today , 16 MEI :)

\Assalamualaikum/

Haihai :* hari ni kan aku tak pergi sekolah . HAHA XD ni semua gara-gara aku malas nak masuk campur dgn budak-2 form 5 tahun ni yang kelam kabut dan huru-hara . dorang tak prepare pape pun. dah lah kena marah dengan cikgu zul sume pasal baju tak siap lagi. sabar jelah *sigh* Lepas tuh, dorang tahun ni nak ikut kepale dorang je . entah lah , aku sangat tidak suke . I definetely sure that the teacher's day will be the worst one we ever had this year . SORRY TO SAY . Tapi tapi tadi aku tanye lah sorang budak ni ape je persembahan kat sekolah . Dia kate budak form1 sekolah aku buat gangnam style woittt . GEMPAK GILAA lahh .  Ngeee. Hari ini , 16 Mei 2013 kita akan menyambut hari guru. 
Terima Kasih Cikgu !Terima Kasih sebab mengajar kami, mendidik kami supaya menjadi anak bangsa yang berguna. Terima kasih kerana melayan kerenah anak murid mu ini tanpa mengira penat lelahmu. Terima kasih cikgu! Walaupun saya tak datang hari ini tak bermakna saya lupe kat cikgu-2 saya . hihi :P
actually , peperiksaan akhir tahun belum berakhir lagi okay . tinggal seminggu je lagi . 
subjek next sangat rumit okay bagi aku . yang belum jawab lagi fizik , pendidikan islam , sejarah , kimia dengan matematik tambahan . Ya ALLAH ! permudahkan lah urusan aku dalam jawab exam ni . 
takot laa , semalam jawab biologi sampai berputar-2 otak aku jawab . fuhh ! hiperbola . HAHAHA .


semalam dia text aku , hehe . suke sangat sangat . FYI , kami hanya teman tapi mesra . 
aku tamau dah in love in love nih . hehe . bagi aku dia lah yang selalu buat aku happy .
kadang-2 tuh ade lah juga menyakit kan hati tapi nobody's perfect kan . 
okay , enough for today . Nak sambung study , fighting exam . dia kate kalau aku dapat 5A keatas , dia nak belanja aku . hihi , INSYA-ALLAH . aku tengah berusaha ni . wish me the best . bye :)

When everythings come wrong , I know I had Him . ALWAYS , He always there for me . Thanks :')

Posted at May 16, 2013 | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-