" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
Happy Birhday :*


\ASSALAMUALAIKUM /

yess youu . hehe . semua orang cute kan . semua ciptaan ALLAH tuh indah-2 dan comel belaka :D


okay , saja nak kepoh sikit kat satu dunia yang sebenarnya genap lah aku sebagai seorang gadis yang berumur 17 tahun . Kejap je kan . Dah besar dah aku . dah boleh kawin dah . eh eh  ? gatal pulak . SPM pun tercunggap-cunggap nak habis . FUHH !

this is me . usia dah meningkat , ketinggian je tak naik-2 . sedih k sedih . wuwuwuwu .
tapi , aku muda lagi kan , yess ! im young and i know it . HAHAHA XD merepek !
*cepat , tampar sekarang*

"Berdoalah kepada Allah agar umur dan hidup kita sentiasa diberkati oleh-Nya. "
Terima kasih Ya Allah untuk usia yang telah Engkau berikan. Terima kasih juga untuk setiap rezeki yang Engkau kurniakan. Terima kasih untuk setiap cubaan yang Engkau turunkan.Terima kasih untuk bakat dan ilham yang Engkau anugerahkan. Sesungguhnya terlalu banyak yang telah Engkau berikan kepadaku…dan terlalu sedikit pengabdianku terhadapMu.


nway , terima kasih kat semua kawan-kawan yang wish tuh  . kat facebook , twitter , texting . THANKS SANGAT SANGAT . I REALLY APPRECIATE IT :*




Budak first wish , of course my dearest sis . ATIKAH HANIFAH :D hehe .





Ada banyak lagi , penat nak mengeupload . tenet perlahan serupa labi-labi . hehehe :D 



thankyou again korang . aku sayang korang sangat :* insya-ALLAH sabtu ni aku keluar kalau takde pape hal . For my sahabat echaa , jangan lah sedih-2 , aku tak pernah lupa kan kau . sorry , kalau aku ada sakit kan hati kau tau :')




MY WISHES :
JADI ANAK YANG SOLEH , BE A GOOD MUSLIMAH . AND INSYA-ALLAH SUCCESS IN MY FUTURE . PRAY FOR ME  . 



Posted at May 31, 2013 | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-