" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
Let it go ^^

Love is beautiful. Life is beautiful too. Sesuatu yang di impikan tak selalu menjadi kenyataan.Tetapi apa yang tidak diduga selalu berlaku dengan tiba tiba.Biarlah kita menangis harini kerana kesakitan semalam. Tapi usahlah kita tertawa berpanjangan kerana kegembiraan yang belum pasti untuk selama lamanya.

Kadang kadang kita terlalu kenangkan sangat benda yang lepas. Setiap insan mesti ada alasan mereka sendiri.Kita sendiri pun kekadang tak tahu kenapa dipersoal kan sebegitu walaupun luput ditelan zaman. Masa lalu biarlah terus berlalu. Jangan dikenang kembali.

Masa lalu kian meninggalkan kita. Masa berdetik tanpa henti. Kita mungkin tunggu masa tapi masa tak akan tunggu kita. Kalau kita lambat masa akan terus meninggalkan kita bagaikan katak di bawah tempurung. Jangan takut dengan kesilapan. Kesilapan akan mengajar kita erti kehidupan yang betul. Menangislah macam mana sekali pun,keluarlah air mata sedarah pun kalau kita sendiri tak sedar juga dengan kesilapan yang kita lakukan tak kan berubah lah apa apa. Orang lain tak boleh ubah kita selain kita ubah sendiri:)

Posted at April 21, 2013 | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-