" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
Pray for her :')
 

\ ASSALAMUALAIKUM /
HAIHAI *lambai tangan . lama kan aku tak update belog . 
takde mase lah nak mengadap benda ni lama-lama .
YEAH ! biase lah . kate SPM CANDIDATE kan .
kena lah korban sikit . tahun ni je . untuk future jugak , untuk diri sendiri jugak .
bukan untuk orang lain . abaikan aje benda lain yang menyerabut kan otak .
 lebih-lebih lagi next week exam yang kedua kali nya . OHHMAII ><' much stress . 
nak kena hafal itu ini , dan cabaran dan dugaan dalam hidup semakin banyak . 
takpelah , kita sebagai manusia yang biase normal lah kan kalau alami macam tuh . 
nway , saya dah tengok dah akak abang saya tahun lepas amek result last week . 
kebanyakkan mereka dapat result yang amat membangga kan . 
YA ALLAH ! hebat sungguh , bijak-bijak belaka .
cousin aku , shayz tyra . Even dia dapat 5a pun . 
aku bangga laa dengan dia . tabik spring habis . dia dapat semua kredit . 
dan yang paling tak boleh blah tuh dia dapat A+ untuk addmath . 
geliga sungguh otakmu wahai sepupu . congrets tau ! jeles k jeles ><'
aku pun nak jugak macam kau . nak lebih dari kau .
THANKS untuk advice yang kau bagi tuh . INSYA-ALLAH . 
nanti senang-senang , freetime ke . ajar lah aku tau .
aku boleh je , cuma aku ni punya malas . 
kemain-kemain lagi . kenalah usaha usaha dan rajin rajin :]

and for kawan-kawan saya yang exam next week .
GOOD LUCK .

“Life is what happens to you while you're busy making other plans.” 

That's all from me . Pray for my succesful . AMIN ! 
love you . SALAM :]


Posted at March 31, 2013 | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-