" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
Holla Holli Cikum Cekubung :P


Halooooo . Dah seminggu tak update kan . well macam biasa lah . 
homework untuk studebt spm macam aku ni . sentiase aje melambak .
but Alhamdulillah today i have some time to tell some story .

Okay , ini cerita semalam .
Semalam aku hang out with my bestfriend . 
alaa , macam biase lah tempat lepak yang best kat melaka ni . 
mahkota parade ngan dataran je yang famous *full bhai ayat aku . lol
sikit je manusia yang keluar semalam . Nak join nya ramai , 
lastlast semua terbantut tak jadi .tiga orang je yang pergi . 
Aku , hawa ngan oulala . tapi si oulala miong nak ajak crush lama dia . 
Si gigi , eka with his friend pata . LOL *name mereka pelik ! 
Dorang selalu dok bergaduh , makimaki , bentak sane sini . 
but last , si gigi ni gedik gedik nak join plak . semak je . HAHA !
buat memekak je dalam wayang , aku rasa macam nak hentak je kepala dia .
kiteorang tengok cite GRETEL AND HANSEL . 18 tau . kite orang lepas .
well , budak matured . haruslah :3 best lah jugak citer ni . 
dalam wayang memekak je gigi tuh , bercakap aje . 
ikut kan hati rasa nak sepak , sabar jelah . lol 
nak tengok ke hayati citer tuh pun senang . dah lah ada scene 'geligeli'
lol ! what the , okay abaikan . hahaha . buat2 lah paham .


blahblah jalanjalan , makan makan dan yang penting kalau keluar
mesti lah amek pic kan . kenangan , kang mane lah tahu tak dapat jumpa lagi ke .
tak ke sadis tuh :3 haishh -_____________-


















whoooaa , banyak pulak pic . lol . gila bajet muka sume . puihhh :3
hahaha ! tapi hang ni tak best sangat , becoz dak hawa ni hah . 
moodyyy memanjang . ade je tak kena ngan dia . eskrem dia tumpah lah .
pemurahnya hati aku hari tuh belanja dorang semua eskrem mcd auw .
haha , sakai gila ayat aku T.T . tapi si ngek ni terjatuh kan eskrem uh . 
lalu terkena baju dia , dan dia pun merengek- rengek .
bab baju dia dah kotor , rase nak pang pang muka kau .
haha ! selamat kau kawan aku wahai HAWA ASNI !
lepastu yang malang nya lagi , kaki dia melecet . 
adesss -______- dasar kelam . dah tahu tinggi . 
berhajat nak pakai high heels . kan dah luka kaki tuh . 
sabar jelah aku tengok kau doe :3 haha !

dah lah balik nak ke melakasentral naik teksi . selamat ada balance duit . 
and boleh share ngan 2 manusia sepet cina mat lap mane tah . 
alamak ! kurengg diajar bahasa aku . k abaikan . lol
haha , lepastuh aku berjalan lagi sambung plak ngan kakak aku . 
gila babis kubis penat bhaii . dah lah pakai high heels .
nak tercabut kaki dok berjalan tak henti henti . 
haishh T.T TAPI HELLO ! kaki aku tak melecet . hahaha !
kakak aku ajak pergi beli barang semua , ahh . damn .
kena teman dia tengok wayang lagi . adesss . 
citer 3 AM . cam bebodo citer ni . 
DISARANKAN JANGAN TENGOK ! KERANA TERLALU BANGANG. 
k sekian . malas nak recall . hahaha .


happy keluar ngan korang . hope kita dapat keluar lagi *peace peace*

tadi pagi , aku dok bergadoo ngan 'KA' kat dalam twiiter .
bercekau , berbalas tweet . grr -___-
ni semua gara gara aku cakap aku amek pic ngan laki . 
aku olokolok je , kau plak emosi terlebih . lantak lah . 
penat aku lah , aku mainmain je pun . semuanya nak anggap serious .
text lah aku sampai lebam ke nak tecabut tangan .
aku takmau reply , AKU NGAJOK PAHAM !
lol , enough *perangai sebijik cam bebudak . hahaha !
tapi , hmm tipu lah kalau aku cakap aku tak sayang dia . 
perasaan sayang takkan lah boleh hilang dalam sekelip mata .
it need some times to think , decide . 

OHH DAMNN T.T mata aku dah mengantok gila .
lebam dah , macam panda dalam hutan . sooo cute . puihhh jadah nya !
esok nak sekolah , phewwww -_________-
malas gila rasanya . takde mood . mood ilang .
dah dah , kalau tunggu aku membebel . esok pun belum tentu habes .


K LAH BYE :D ASSALAMUALAIKUM . ILOVEYOUU !

Posted at January 28, 2013 | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-