" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
Haluu Haluu :D
Assalammualaikum . Hi , peace . 
Sekarang kita telah pun berada dalam tahun yang baru 2013 !
so HAPPY NEW YEAR ..
Memandangkan dah masuk bulan january ni , mula sesi persekolahan .
I'm very grateful because a lot of my friends still same tomorrow . HOPEFULLY.
Sebenarnya aku dah bersedia nak sekolah , lagi2 nak jumpa kengkawan kan *yippiiee .
tapi yang tak seronok nya kan aku rase sebab tahun depan kan nak yespiyam .
As students know , we will have so much homework and extra classes.
DOUBLE ERGHHH -______________-
I might can online , tweeting like now but tomorrow and so on . Mungkin akan jarang . 
Semestinya akan menambah kan banyak tekanan . kan kan ? 
Aaaaa , tapi aku sungguh tak percaya yang tahun ini adalah tahun aku kat sekolah .
tapelah , tinggal setahun je kan . bertahan lah . KAMI BOLEH :D



so, azam 2012 aku pun aku dah lupa apa. DOUBLE WHAT ? haha. 
marilah kita tak bercakap pasal azam. hahaha. 
memula new year memanglah semangat nak berazam-azam bagai. 
kang nanti 31.12.13 nanti dah tunggang-langgang dah azam tu semua.
Tapi selalu nya azam tu cuma bertahan seminggu lepas tuh hangus . HAHA ! 

tahun 2013 ni, dengan rasminya saya calon SPM ! diulangi SPM ! sound scary right ? 
hmmm. exactly. sepanjang 2bulan bercuti ni aku rasa aku tak bukak buku pun. kihkihkih. 
kengkawan aku semua masuk kem lah , baca buku , buat folio BM bagai 
manakala aku sedang asyik berdengkur diatas katil sahaja. 
Bukankah macam pfttt kan perangai aku .
Biaselah . bebudak mcm aku kalau time2 cuti . Memang jahanam lah nak membuka buka.

Kalau kat sekolah bukan tempat untuk tidur , jadik dekat rumah bukan tempat untuk belajar , 
okay aku cuma bergurau . HAHA !

BUT kan starting 2013 semalam , aku dah sedih .
why why ? Ini sebab aku gaduh ngan K A . sampai hati dia kan . 
tuduh aku macam2 , seolah olah aku ini macam perempuan murah .
salah ke aku layan kawan aku , ke sesape .
like what i said before , aku ni jenis orang yang friendly . 
nway semalam aku main lah tweet ngan kawan aku SM .
Borak2 ngan dia , pastu dia cakap bufday dia bulan satu ni .
Aku gurau2 lah soh dia belanja aku semua . pastu sm sengal ni pun .
kate nak belanja aku chupa chuupp gituu. 
lepas tuh K A ni pun baca , dia dah salah anggap .
aku pun taktahu nak explain cm ne . dia trus je tduh aku sume .
so , better aku diam je diri . biarlah ape dia nak cakap asal dia puas , lega semua.
banyak kali dah kita sabar ngan awk , kadang2 rasa dah give up .
tapi disebab kan saya sayang awak . saya anggap je semua tuh dugaan .

JUST FORGET IT
Hope sangat tahun ni merupakan the best year ever untuk aku dan kengkawan.
DOUBLE TRIPLE WOW gituu . hehe







Cute_love_quotes_for_tumblr0_large

MyWish In2013 : 
New Wish, New Hope, New Dreams, Good results, New book, New chapter. XOXO ;D





Posted at January 01, 2013 | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-