" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
Last Jumaat :')


\ Assalamualaikum /

Hai , korang ! Hari ini adelah hari jumaat yang terakhir dalam tahun 2012.
iaitu 28/12/2012. May Allah bless ! 
Jangan lupa "Alhamdulillah",Jangan lupa "SubhanAllah",Jangan lupa "Astaghfirullahalazim",Jangan lupa "Lailahaillallah",Jangan lupa "Allah" .
Semoga semua berada dalam keadaan yang sehat . what about me ? ahhh.
selalu sakitsakit kepala dan hidung yang sentiasa meragam . sadis sungguh !
okay ! pejam celik , pejam tak celik celik , LOL .
sekolah pun dah nak bukak , tinggal empat hari aje . adush . 
korang semua dah beli barang sekolah ? kalau barang sekolah still elok lagi . 
disarankan toksah lah membazir mahu beli lagi . 
lagi lagi budak spm tahun depan yang last kan macam aku kan . *kweng kweng !
masuk aje 01.01.13 . jadik lah aku SUHAINA BINTI JAAFAR sebagai seorang big senior di sekolah aku . 
ayat kemain bangga lagi , HAHA ! haruslah , nak jadi pembuli junior yang setia.
tak tak ! aku gurau aje okay . hehe . 
2013 bakal menjadi tahun yang terakhir kat sekolah . then ? i'm gonna miss them balik kay .
so, hopefully sesangat tahun akhir ni dapat jadi tahun paling AWESOME uutuk aku and semua member aku yang lahir tahum 1996. ^_^
-amin-
Memandangkan dah nak naik sekolah . Aku semestinya ada azam baru *O* Yes , new mission .
 Aku berazam nak buat my parents happy :) Be a good daughter la senang citer XD Ada banyak lagi azam aku . Nak listkan , tapi nanti panjang sangat . So maybe yang azam tu nanti - nanti je la aku listkan ^^
" Gagal sekali tak bermakna gagal untuk selama - lamanya . Keep trying untill you achieved success .




NOTA KAKI

SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH ! HUAHUAHUA ^,^


Posted at December 28, 2012 | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-