" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
Cuti Sekolah :D
     
Holla ! We meet again *lambai tangan* hari riang . 
semua orang , okay tak ? sehat ? cuti ni ade mengalami cedera parah ke ape ?
harap2 semua sehat belaka lah kan :) 
for sure kepada budak2 yang bersekolah tu mesti tengah bersuka ,
sampai buku pun ke bakar ke tah mane2 dia letak kan . 
dan yang paling syok boleh online facebook , tweeting sampai lebam .
huahuahuahua :D aku pun same je . watlek wat cool sudah :P

okay , now aku nak cakap . sekarang dah bulan disember . 
like what people said , cuti kata pergi . sekolah kata mari . lailailai :D 
lol , means cuti sekolah dah nak berakhir . dan secara tak sedar kan .
next year aku akan ambil SPM iaitu peperiksaan yang paling penting untuk future aku . 
tapi , aku sekarang still belum ade kesedaran untuk mengadap buku ke buat latihan .
tapi beruntung lah jugak , mak aku hantar aku pergi tuisyen untuk admath , bio , fizik ngan chemist yang aku tak berapa hebat . Markah pun lemau2 aje cam biskut . haishh -,-
tak tahu lah bila aku nak sedar diri , insyaALLAH .
Tahun depan , bila semua dah semangat belajar . secara tidak langsung perasaan berkobar untuk hadapi exam tuh datang . 
hopefully aku dapat buat yang terbaik . 
yang penting aku nak kurang bercakap *boleh ke ? HAHA !
tanak jalan2 ke merayau lagi . nak merayau pun carik sape je .
Apple aku dah tak sekolah . ahh ! aku mesti damn rindu nak tengok dia kat sekolah . 
tak pe , biarkan . kampung aku dekat ngan rumah . senang jumpa .
haha! and yang paling penting aku nak jadi budak baik . 
lol , aku baik sebenarnya cuma nakal je okay . HAHA !
Anyway , doakan lah aku dapat result yang baik. 
even tak dapat cemerlang A++ , tapi berharap tidak lah gagal lagi macam aku kat form4.
thankyou guys :)

second , aku nak ucapkan tahniah kat adik aku atikahanifah . yelah !
dia dah ade pakwa . first time kaple katenya . hoho !
untung kay . akak doakan adik bahagia ngan dia okay :) 

last , goodluck untuk budak2 yang nak ambil result pada 19.12.2012 .
hope korang dapat result yang baik2 n dapat membahagiakan diri sendiri dan keluarga !



NOTA KAKI 
Aku rindu ngan kawankawan aku , tak sabar nak jumpa korang . Bye . LOVEYOU! Assalamualaikum :)

Posted at December 17, 2012 | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-