" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
Yeahh ! finally :D


\ Assalamualaikum  
selamat tengah hari korang-2 . ape kabar sehat ? dah lunch blum ? 
Today mum aku masak nasi lemak dengan ayam  . sounds delicious right . 
*make my tummy hungry . hehehe
okayy , hari ini aku happy lah kan sebab finally aku baik balik ngan nialhoran . 
yeahhh!sebelum nie aku macam kurang baik ngan dia sebab ntah lerw .
dia nie kawan si apple tuh . aku suka kawan ngan dia nie sebab dia baik lah . 
dia ihhlas dgn aku , selalu ambil berat pasal aku .
sebab tuh kalau aku tak text dia ke tegur dia , aku rase laen macam .
thanks sebab kau tak marah kat aku , walau pun kadang2 aku selalu menyakitkan hati kau kan .
thanks sangatsangat
dulu kan , dia penah bagi aku satu patung nie . comel ouhh !
tapi aku yang bongok bin bungkus . pergi hilang kan .
dasar tak menghargai betul . sedih gile sebab aku serious tak sengaja .
aku gantung kat beg sekolah aku yang kaler pink tuh . 
tengok tengok , dah lesap. hilang entah ke mane . sengal sekali . 
sorry sangatsangat . puas aku mencari 'binatang' tuh merata tempat . 
tetap tak jumpe . haishh , apelah nasib kan . 
and lastly , name CIKMON uh dia nie lah yang bagi. 
muehehehe . cik montel . comel bukan name tuh . HAHA !
agak mengedik kan , tapi peduli lah this is my belog . not yours . 
okayy ! over pulak nak marah2 . huahua !

that's all lah . idea dah lesap . tak tahu nak tulis ape . TAKECARE 


Dear adik manis sekalian , GOOD LUCK PMR ! make your parents proud of you . I'll pray for you ! 




Posted at October 07, 2012 | 2 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-