" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
Lot's of love :')

\ Assalamualaikum /


Nafsu hanya akan memberikan kebahagiaan sesaat
tapi cinta yang tulus dan sejati akan memberikan
kebahagiaan selamanya . 

Kadang kadang kita tak perasan yang kita dah buat salah yang amat besar dalam hidup.
Saya sayang dia tapiiiii , entah lahh . bagi saya dia yang paling terbaik sekarang . 
saya berharap sangat dia dapat faham keadaan saya walau apapun jadik.
Bukak kan lahh hati dia untuk percaya diri ini macam sedia kala. 
saya dah tak sanggup diburuk sangka. 
Hmm, Kuat kan lahh hati iman dan segalanya yang bole dijaga selagi mampu :')
apa pun yang berlaku adalah salah diri sendiri BUKAN dia . 
tapi kenapa rasa bersalah belenggu hati ni ?
Ya Allah , andai benar dia menyayangi aku dengan ikhlas dan sepenuh hati, kau buka kan lah hati ini untuk melihat kejujuran itu :') Kenapa hati saya semakin jadik macam ni ? macam apa tah . 
Saya percaya dia tapi pada masa yang sama hati ini tetap tidak tenang.

Tak mampu nak diluahkan tapi ini hakikat yang sebenar.

Jika kita mencintai seseorang
Berusahalah untuk tampil apa adanya
kerana Cinta sejati selalu dapat
Menerima Kelebihan dan Kekurangan


Saya sangat berharap dia boleh terima diri ini seadanya :') 

iLoveYouForAthousandYear <3


Lots oF Love,
CikMon  


Posted at 9:49 PM | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-