" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
hurt :')

hye . arini aku nak citer benda yang argggggghhhh . sedih gila !
tak tau nak ckp mcm mane . kay semalam aku text APPLE .
sebub dah lame kowt dia tak text aku . 
aku tak paham lah dengan dia , dia selalu marah aku . 
mase tuh kan dia tak topup , kay aku paham . dalam 4hari tak mesej . 
aku sabar je lah wey . padahal mase tuh dia dah topup tapi dia tak text aku pon . 
aku rase sedih sangat lepas tuh aku buang ego aku . text dia balek . say ' hye :) ' 
tapi dia balas dia kate dia ingat aku tak endahkan dia . apekah ? 
dia tahu tak aku tunggu dia nak text . memang kesabaran aku maximum gila !
then , semalam . aku cume tanye dia . betul ke dia gaduh ngan kawan dia ?
itu aje aku nak tahu sayang . aku ambil berat pasal kau . sebab aku sayang kau sangat-2 . 
tapi ape yang kau balas kat aku . kau cakap aku sayang kat owg lain , jangan kacau kau lagi .
ape semua nie ? ape salah aku . aku cume tanye. 
dalam keadaan mcm nie pun . aku sikit tak marah kat dia . 
yang aku paling sedih , dia cakap tu lah msj terakhir ? apekah ?
kenape tibe2 mcm nie? kau dah sayang aku lagi ke? 
pikir lah baik2 . aku sentiase tunggu kau . aku sayang kat kau seriously . aku rindu kau . paham tak ?
tolong lah paham hati aku . hati aku sakit . gila terguris semalam . 
sebub kau ade mengguna perkataan yang agak kasar . hmmm
lastly , kalau aku buat kau sakit hati . aku mintak maaf . 

*gambar nie aku buat2 happy , just for you !

http://media.tumblr.com/tumblr_maeo5nnpQ41r25xgk.gif
Saya sayang awak APPLE ! wish you luck for your exam :')



Posted at October 03, 2012 | 2 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-