" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
Kawad dan Hangout :3
Hye-2  semua. Sehat tak? Lama kan aku tak update blog? Saja aku sepikan blog. Bukan ada orang nak stalk blog aku tiap harikan. EH? Hmm kayy aku tipu.Aku sibuk sikit sekarang ni. Banyak benda kena buat. Hm k alasan xD Yehaaaaaaaaaa! 



Mase tuh kan aku masok kawad sempena hari kebangsaan bertempat di dataran pahlawan pada 31 OGOS 2012 . hohoho . semangat kemerdekaan lah katekan . ramai gile lah orang kat sane menyaksikan perarakan . hmm , penat lah jugak hari  tuh sebub dari dataran tuh kene kawad sampai ke ocean . HAHA ! boleh kurus lah macam tuh . *kiri kanan kiri kanan kiri kanan kiri . EWAHHHH ! muehehe :3









*smart tak kami ? haha . pape pon kiteorg enjoy !! (:

pastu decide kiteorang nak hangout  jalan jalan sebab lame dah tak hang sesame . biase lah banyak hal rumah tangge yang tak dapat dielakkan . hohoho . terutamanya aku yang bekerja part time hujung minggu . quite buzyy ! sooorryy sahabat . tapi sumpah seronok , best dapat kuar ngan korang . ajak sekali sahabat aku aisyah fuaad . lame tak jumpe :( rindu doeh . kau dah semakin gemok plus putih . yang pasti aku lagi tinggi dari kau . hahaha ! kenape kau semakin pendek ? opssss *bajet tinggi sangat je aku kan kan . muehehe . tutup muke , malu . HAHAHA ! kiteorang jalan jalan pastu tgk wayang sadako 18 ! haha , 18 auw . lepas weyh lepass . muke matured biaselah tuh . HAHA ! citer dye seram auw tapi kiteorang asyik gelak je sampai orang sebelah menyebelah tengok . HAHA ! tanpe mengendah kan mereka , kiteorang tetap gelak gelak cam orang gile , sumpah kuattttt * yelahh . lagii seram citer tuh lagii kelakar . muehehe . hantu bongkok merangkak . adoiii ! tak masok hantu tuh . rupe agak pelikk ouhh . haha .mcm2 name lah sebot sadako lah sakodak lah sekodok lah . haha . yang paling tak masok sudoku ! hahahaha . ape pon tak boleh lah :D









ada macam rupe polis tak ? ambition baru lah . hahaha !



Wokeyy , rasenye sampai disini jee entry aku . Jumpe di entry akan datang yee . 

Papai >.<


Posted at September 03, 2012 | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-