" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
Duhai hati , sabarlah (:

"Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya." (Surah Al-Baqarah: 191)

Jangan lah suka hati sahaja nak fitnah-fitnah melulu tanpa ada sebarang siasatan dan bukti. Semoga Allah membuka pintu hati korang . . 


duhai hati
tenanglah dikau disaat kau diburu kegelisahan
duhai hati
sabarlah dikau saat diuji dengan dugaan maha hebat
duhai hati
teguhlah dikau dengan pendirianmu
duhai hati
tabahlah dalam mengharungi ujian dari-Nya
duhai hati
jangan biarkan dirimu disakiti lagi
duhai hati
sabarlah kerana setiap yg berlaku ada hikmahnya






hmm , alhamdulillah ! benda yang aku tak buat akhirnya mereka sedar yang aku tak bersalah. hohoho ! dengan hati yang sabr dan tabah dgn segalanya .aku sudah memaafkan koranglah . just aku kecil hati sikit sebub korang tak percaye kan aku . tak mungkin hanya kerana aku ade adik kat form3 aku akan backup ke jadik baruah dorang . kawan itu lagi pentinglah .aku takkan senang2 macam tuh je . aku pon bukan jenis orang yang suka masuk campur hal orang . pape pun , thanks kita masih kawan . aku sayang kawan-2 aku *kesat air mate. terharu ! korang pujuk aku tadi . nak nangis tapi nampak mcm over je . HAHAHA! tapelah , masalah lame tak perlu diperpanjangkan . just forget and forgive . mungkin salah aku jugak kowt yang agak rapat dengan budak2 tuh . dan mungkin salah korang yang tuduh melulu tanpa periksa . untunglah dapat sahabat yang sabar mcm aku nie lahh ^^< aku bajet jap .hahaha !

second things , aku rase nak meraung . disebabkan tension nie . aku pergi baling handphone . bile aku sedar je handphone aku dah melekat ke dinding . ouhh ! sedap sungguh . aku try on bnyak kali . tapi menghampakan . phone aku rosak , jahanam . tak guna lahh ! dah buat baru menyesal . BODOH BETUL !
terpaksalah tunggu next week , gaji  keluar . aku beli phone baru . damnnnn . 

lastly , aku rindu kerdilmyapple ! hohohoho . saya sayang awk . tunggu lah text saya . awak sentiase dihati saya sayang . *ayat gedik 

okay lah its time to study and doing some revision . PAPAI (:



Posted at September 11, 2012 | 1 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-