" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
Bila orang sayang kita (:
Hye-2 korang ! :face54: kita berjumpa lagi . terasa rajin nak update belog arinie . hehehe . Nak share sikit pasal cintan cintun . Orang kata tak kenal maka tak cinta . Bila dah kenal , cinta entah kemana . Kadang kadang sayang kadang benci . Yess itu yang aku rasa sekarang . Couple itu best atau single itu best ? Choose . 

Jujurnya manusia ini jahat dan kejam . Yess aku pun manusia . Yang sering sakitkan hati orang , yang sering berkasar dengan orang . Yang sering buli orang . Itu perkara biasa . Macam korang tak pernah buat pulak kan ? Bila gaduh , blog juga dicarinya . Sebagai tempat melepaskan kekeluhan .

  Bila orang sayang kita or kita sayang orang .  


Kita ego , dan kita lupa yang dia juga punya perasaan . kita selalu sakitkan hati dia . 
Kita bangga . .  sebab ada orang yang sayang kat kita . 
Kita lalai , dan lupa orang yang ada sekeliling kita . 
Kita cepat marah . jangan kritik dia , aku tak suka !
Kita lupa yang tuhan itu MAHA MENGETAHUI , apa pun dugaan yang berlaku pasti ada hikmahnya . Tapi kenapa kita salahkan Tuhan ?
Kita cepat sensitif , touching dan gembeng !  sikit-2 nak nangis padahal hal kecik jer . 
Kita jadi lemah sebab sayang kita kepada dia . Hati ini sangat lembik . Hmm tak tahu nak explain macam mane . 
Kita kan tahu batas kita dengan lelaki lain . Dia tak suka aku jalan keluar dengan orang lain , so aku dengar dan ikot cakap dia *contoh sahaja*
Lastly , kita akan sayang kan dia sangat sangat dan dia akan sayang kita . Dan rasa yang dunia ini kita yang punya . muehehe  

  p/s : AKU JIWANG  :face54:   peace !

Posted at September 03, 2012 | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-