" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
saat ini :')
Assalamualaikum guys ;')

Hello ! Hai korang sihat? Ehemmm. Cuti sempena raya dah nak habis kan. Tinggal bapa hari je lagi. Keja sekolah korang banyak tak? Aku kan keja sekolah aku banyak. K aku ulang lagi banyak. haha haha *gelak jahat* hmm aku masih tak hiraukan dia. Esok lusa sebelum sekolah baru kita berkasih tempat ye buku buku sekalian :*





Saat kita menempuh onak onak duri dunia kekadang hati ini tersentuh. Yaa ulang suara tersentuh. Indah langit dihiasi awan dan indah laut di hiasi kebiruan. Indah hati dihiasi apa? Indah hati dihiasi dengan alunan zikirullah. Saat air mata adalah tanda saat mulut tak terkata. Maka diam pula adalah bahasa saat hati tidak mampi lagi untuk berbisik berbicara :")

Apabila beberapa huruf digabungkan, iainya membentuk sebuah cerita. Tidak kisahlah sama ada cerita itu sedih, gembira, duka atau lain lain lagi asalkan cerita. Cerita yang akan menjadi sejarah buat kita semua. Masa depan adalah penentunya ^^ Apabila cerita itu dihayati, iainya membentuk pengajaran buat kita semua. Apabila penggajaran itu diteliti, ia sebenarnya sebuah pengalaman. Daripada pengalaman itu,terhasilah liku kehidupan yang diadaptasi dalam bentuk coretan :p

Kita semua tidak sempurna. Kita sering melakukan kesalahan sama ada kecik mahupun besar. Kekadang apa yang kita lakukan tidak semua orang suka dan hanya memendam dendam yang berbara. Jangan lah jadi seperti belon yang ditiup semakin besar dan akan pecah dengan hebatnya. Jadilah seperti belon yang ditiup dan melepaskan angin nya sikit sikit. InsyaAllah dengan redha Allah perasaan marah itu kian hilang :') Jadilah manusia "forgive" dan " forget" insyaAllah kita akan temukan ketenangan yang abadi :')

Dear, Kita berkawan kerana Allah. Kita berpisah kerana berpisah. Semua orang tahu Allah menetapkan takdir bagi seseorang tapi tidak semua orang dapat menerima takdir itu. Kita hanya merancang dan Allah yang menentukan. Sebaik baik perancangan adalah perancangan Allah. Senyumlah selagi anda mampu tersenyum. Kekadang senyum dapat menghindarkan sejuta satu rasa sedih di hati. Gembirakan hati insan yang kita sayang. Jangan biarkan mereka risau walaupun itu hanyalah senyuman palsu :')

Hargailah dia sebelum terlambat +_+

Posted at 3:57 PM | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-