" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
Ikhlas ke DIA ?

Fuhh~ Tahun ni rasa sekejap sangat bulan Ramadhan berlalu. Rasa macam baru

 semalam kecoh kecoh dekat sekolah "Wehhh esok puasaaaaa...... esok 


puasaaaaaaaa..." Memang sampai tahap tarik tarik baju kawan sampai koyak 

lengan sebelah ahhh. haha tipu je lah :p

Okay back to the main point. I-K-H-L-A-S. Apa yang korang boleh definisikan 


daripada perkataan IKHLAS tu? Ikhlas maknanya melakukan sesuatu dengan 

hati yang terbuka tanpa mengharapkan sebarang balasan daripada sesiapa pun 

termasuklah Tuhan sendiri.

Macam mana kita nak tahu sama ada seseorang itu ikhlas ataupun tak? Actually

 ramai yang confuse pasal benda ni. Aku sendiri tak tahu macam mana nak 

klasifikasikan antara orang yang ikhlas dengan orang yang tak ikhlas. Well 

sekarang ni, sejak akhir akhir ni, sejak dua menjak tiga menjak ni, sejak... *dah 

dah. kalau mcm ni, bila nak habis la? haha*.


Okay okay, recently, aku banyak habiskan air mata sebab memikirkan pasal 

IKHLAS ni. Boleh dikatakan dalam hidup aku ni, hampir SEMUA ada kaitan 

dengan IKHLAS.

First of all, ikhlas ke aku ni? Ikhlas ke aku dengan Allah? dengan parents aku? 

dengan adik-beradik aku? dengan kawan-kawan aku? Aku sendiri tak boleh jawab. 

Macam mana nak tahu yang kita ni ikhlas ataupun tak? Entahhh... aku confuse :\

Second of all, ikhlas ke dia? Siapa dia, aku tak nak buka aib dia dekat sini. He's 

just a person I know. Bila difikirkan balik, ikhlas ke dia berkawan dengan aku? . 

Bahkan "perhubungan" yang ada sekarang ni pun dah buat aku kaku. Tak pernah 

terfikir pun yang dia akan jadi "seseorang yang spesel" untuk aku. Yeah


  Aku cuma nak dia IKHLAS.



                                                         
    sebab sumpah, aku ikhlas...


You know what? Apa yang buat aku tertanya-tanya . nie sebab dia selalu curiga 

dengan aku . kadang-kadang aku jadi tension dengan sikap dia terhadap aku . 

haishh , aku  pening . kenape kau mcm tuh? ape salah aku ? Ya Allah, Kau sahaja 

yang tahu :'(

 Hmm..

And last its time waiting for the azan maghrib . i'm too hungry . tak sahur tadi . 

terase sangat lapar .


T___T Kbai :3




Posted at August 13, 2012 | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-