" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
NO TITLE :)
Hey korang hey korang. Assalamualaikum diberi sebagai pembuka bicara. Korang sihat tak? Hmm sekarang musim hujan kan pastu angin kuat kuat pun ada kan? Hmm. Always think positive :D

Esok, lusa, tulat, tungging nak buka sekolah dah. Hm serius aku tak sedia apa lagi. Buku pun baca main main ja. Kalau nak baca aku baca kalau tak nak baca aku tinggal je. Sebab apa ini terjadi? Aku selalu berfikir cuti ni masih panjang*saya mengaku* geheeeeeeee. Hmm sekarang dapat rasakan masa dah tak cukup nak buat semua ni lagi. Tapi ku teruskan jugaa. Hehe. 


okay , tadi nak pegii buat buku bank aww . tibe-2 tak jadik. 
trus singgah jusco baru tengok wayang . heee * heaven ouhh !
aku , akak aku ngan adeq aku pegi terjah tengok citer , jeng3

SNOW WHITE AND THE HUNTSMAN .



                                        *comel seyh kristen stewart


                                                       *encem sam claflin nih . hehe


citer dye bestt , perang-2 . haha ! aku suka . tak paham aku orang tua tuh. 
dah tua dah lah tak payah nak amek nyawa orang segala bagai untuk jadik cantik alek.
kejam tol permaisuri tuh . huhu . 

erm , idea kering . tak tau camne nak citer . lol !
lau nak tau , pegi tengok sendiri lah . hehe

pastu amek-2 lah pict siket tadii . time makan . bosan tunggu orang tuh wat makanan. 
siket main berejam lagi . sabar jelah . adesss




 adek aku yang sengal , aku tetap comel *kahkah !


                                                                                 si gemok pendek , HAHA !



                                              kakak aku , err *

arini aku agak bengang nan akak aku . nak tahu tak sebab nya ? aduii , tadii kan otak dia tak betol agak nye. ajak jalan kaki balek rumah . dah gile hape ! agak lah jaoh kan dari jusco nak alek uma nek aku kat tengkera tuh . haduii , nak wat cam ne . jalan jelah kaki . fuhh ! bukan main lenguh kaki . penat gile baiiii !
mengade punye kakak , kot ye pun naik lah bas . berjimat ke hape . kedekot taik hidung masin . erghh ! sepanjang jalan tuh plak . kemain banyak lagi binatang peliharaan aku . HAHA !adoii , anjeng-2 ! seram doe . muke dye kemain garang agy plus hodoh sudah semestinye.apelah nasib agaknye arini kan , malang-2 ! tau tadi tamau aku ikot perempuan nih . ishhhhh !
tuptaptuptap*akhirnya , sampai jugak ! adessss -_____________-


pastu rest-2 , aku pegi lah amek lappy . ONLINE sampai sekarang dan terasa mau update belog!tibe ade sorang makhluk nie yang dah lame tak muncul kembali semula kat aku . tibe-2 jea dye add aku tadi . then , aku terus accept dye  . dye post kat wall aku kate aku tembam .lol ! tibe-2 . sengal punye orang . pastu yang paling tak leyh belah . dye mintak number fon aku . LOL !dye dah gile ke ? ouhh . tidakkk ! cukup sekali kau wat aku dulu , aku ingat wahai capital A sampai bila-2 . aku pon taktau ape motif kau muncul balik nih . konfius aku dibuat nya --'

erm , pastu alek aku text kerdil .arini kan kerdil mcm len mcm jea nan aku . aku pon tak tau npe .dye mawa ke kat aku .chat ngan aku tadi cm tade perasaan je tau . sedih aku rase . hmm ,sabar jelahh .dye nih memang asek EMOSI je sejak kebelakangan nih . dye jeles ke hape ? ntah lah , kol pon mcm nak tanak je cakap .hadui .  
Maaf, kalau bicaraku menguris hatimu. Sy hanya manusia yang biasa xD

Pirulito Cora莽茫o / Imagens Fofas para Tumblr, We Heart it, etc


okay lah , panjang dah membel kali nie . jam pun sudah menunjukkan pukul 3 pagi . 
nak tidur lah . mantok sudah . ecok keje masuk kol 12 balek kol 8 . hebat lahh !

selamat malam korang 





Posted at June 07, 2012 | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-