" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
Wedding !
         
                                
Nyte sayangs :)
heyy , lame kan aku tak update . well , bwu habes examm . bwu lahh ader time nak update neyy . rindu bhaii belog aku . hehe . rindu dudududududu * okayy ! aku gedikk . muahahahaha . tadii petang aku pegi wedding cikgu kimia aku kat bkt larang . tapii kan otw nak pegi rumah cikgu tuh , kaki aku kne ekzos moto . walaweyhh ! pedihhh bhaiii . mcm *pffffff--' sabar jelahh . kawan aku nieh jatuh moto . aleh-2 orang belakang lah kene . malang gila ! tahan jelah kan . nak maki tak boleyh , menumpang . hahahaha ! habes saham aku jatuh gara-2 kaki aku yg dah sopak nih . sob_sob . dugaann meyhh ! 

             
                                      
          tgk nihh kaki aku , LOL ! 


biau lahh , dah sapu ubat , insya-Allah ecok lusa baek lah tuh kan . AMIN !
berbalek pada citer wedding tuh . ouhmaii!  dahh kawin dahh . soo comell cikgu aku ! saya doakan cikgu kekal till the endss . semoge berbahagie !















taken by : ehem ! ntahh 

bilakah mase saya nak kawin plak ?  

  okayy , berangan sekejap . weeee !

Bhaiii uolllllsssss:)






Posted at 8:54 PM | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-