" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
Them :)

Morning everybody !:face54:

amboiii , awal kan aku update . time nieh mesti sume sedang membonkang lagii , betul tak ?
well . holiday time biase lah tuh . entah ape mimpi aku bangun pagi-pagi nih . 
selalu kan , aku nie bangun paling cepat pon kol 11 . lambat kol 2 . HAHAHA !
ape nak jadik ngn anak dara sekor nie ? haishh , bak kate mak aku kalau ader suami ,
 suami pon lari . muehehehe :3 rilekk lah , dah ader suami . sebelum subuh aku bangun . hehe . 

haishh , bosan tol dok rumah nieh . tade benda nak wat . 
selain online pluss blogging jelah . huhu
nak keluar , duet tadak . sakaiiii ! bosannnnnnnnn teramat -_________-

aku nak citer pasal HIM nih laa >_< '

aku panggil dia nieh KERDIL aww . HAHA !
sian dia , mesti nyirap jea aku panggil dia mcm tuh .
tapii nak mcm mane dah dia sayang aku . hewhew (!)
DIA ? sporting , caring and anything lah yang selalu make me happy .
and hopefully you will be always make me happy . 
aku banyak share macam citer kat dia , because i trust him very much . hoho .
dia faham perasaan aku , terharu aku . *kesat air mate 
dia jujur dengan aku , tak tipu even kadang-2 dia tak bagi tahu tuh bub maybe dia nak jage perasaan aku . 
thanks kerdil . hehe *oppss sorryyy !:10:
dia SPM CANDIDATES , jgn men-2 lagii . tak lame jer lagii tuh .
hoiii KERDIL , remember my wordss ! studyy :P
Aku dah sayang dia . seriusss :) kalau text ngan dia kan , mesti aku tergelak-2 macam orang sawan
HAHAHA ! yg penting dia layann je karenah aku yang mengada-2 nie . hehe 

THANKS AGAIN:face64: 


And sorang lagii nieh , Capital S . 
abang angkat aku , hehehe ! SPM CANDIDATES jugak :3
dia baik , tak suka marah-2 , sangat kuat cemburu . tak suka sangat-2 tengok aku dengan manusia lain berlainan spesies . Hahaha ! lau dye nampak je nanti konfem aku kena marah . aku online pon kekadang dia tak bagii . haduii , kot ye pon abang sayang saya jangan lah mengongkong sangat .
 aku tak suka lahh ! i want freedom . yeahhhh !
mase tuh adelah gaduh sikit ngan dia pasal sorang perempuan nie . ade ke dia kate aku rampas capital S nieh dari dia , ouhhhmaiii ! orang nie macam mintak maki je ngan aku . bila pulak aku rampas . DAMN lah kau pompuan . dah abang aku tamau layan kau , sudahh lahh . nak begaduh pulak ngan aku . MIDDLE FINGER lah untok kau . free-2 je dapat kan . 
padan muke kau , abang aku siap block kau lagi . suke giler aku . hip-2 hooreyy lahh . 
dulu capital M aku kau amek , sekarang rasekan macam mane aku amek kau punye . 
best kan ? tahu pulak kau sedih . tak pikir perasaan aku mcm ane . 
nie bukan nak berdendam , tapii factts kau yang mule kan . 
alaaa , lagi pon sikit aku tak heran kat M tuh . jantantakgune . TAKE IT lahh !
okayy , stop citer pasal perempuan tuh lah . HOT pulak aku rase . 

LET'S ENJOY THE LIFE !


in facts , aku memang sayang kat kau abang , tapii please jangan konkong aku sangat . sampai aku nak rapat nan laki lain pun tak bolehh . sorryyy taw !
sebenarnye dia nak kple ngan aku tapii aku tamau lah . still new . kenal pun baru sebulan . buat bersabar dulue . aku pon dah tawar hati nak kple-2 nie . asyik dipermainkan . bosan berrr !
baikk aku single , mcm-2 manusie aku boley layan . hehehe

ambuii , panjang dah berceloteh . nak putus jari comel aku nih . muehehe . 

We stop here ! wait for the next entry . bhaii :)




                    
                    


Posted at May 28, 2012 | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-