" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
Him !

Happy Afternoon Guys!
sehat tak ? terase rajin lah , nak update belog . hehehe , 
sambil menikmati COKLAT CADBURY BLACKFOREST!
nak sikit tak ? weekkkkk! nak pegi lahh belii . 
okayy , aku memang kedekut . bab aku suke makan cokelat . 
hehe , bak kate mak aku , aku nak gemokk xD
memang nak gemok pun , kurus sangat lahh !
eh-2 taw takk , semalam ader orang mintak nombor aku . 
nih lah orang nye AZIM . 
dye lahir 16 jan . dye baik , mke sweet-2 jer . HAHA !
aku just kawan-2 je nan dye . 
smlm text dia , dia kate sbnarnye dah lme dia perhatikan aku . 
LOLOLOL ! tak ku sangka , tak ku duga . 
pastuh dia kate ckunk hati dia dah mule rindu kat aku . 
HOW LUCKY AM I!
actually , aku nak bandingkan dgn yang dlue . 
dlue aku terhegeh-2 kat M tak gune tuh . 
pdahal baru aku sedar yang ader lagii orang laen yg minat kat aku . 
tak perlu lah asek nan ingat si jantantakguna tuh!
bak kate orang , bunga bukan sekuntum . kumbang bukan seekor!
just find someone else yang lagii better , am i right ? 
hehehe , okelahh . 
hope aku dapat kenal ngan dia dengan lebih rapat lagii . 
PAPAI uooolllsssss !



Posted at April 30, 2012 | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-