" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
hey girl , be strong kayy !
                     


acececeececehh ! ayat tuh mintak semangat lohh , HAHA ! sekarang neyy hati aku sedang berkecamuk . saket hati lah nan perangai manusia durjana tuh. AMEK KAU ! siesly , aku bngang weyh ader ke dye mintak tolong kat aku hanya nak baik balek nan awek dye . watefak lah kan ! aku bukan tanak tolong , tapii hati aku saket doeh . aku takley terima sume nihh ! hanya mampu berkata 'ADA AKU KESAH' ? kau pikir aku ney ape , yelah aku kan baik suke tolong orang, suke wat amal kebajikan . kan kan? sooo stupiddd lahh youuu . ahhh ! persetankan lah :3 one more thing yang aku bngang kan , phone yg aku pnjam kan dlue yg till now kau tak pulangkan . kau dah rosak kan . knonnya gara-gara bngang nan your gf . ohhhmaiii ! phone aku jadik mangsa lah nihh . kau sumpah mcm teeeettt lah ! semakin lama makin nyampah pulak aku dekat kau . please ! jauhi lah diri kau dari hidup aku sebelum perasan benci aku menjadi semakin membuak . THANKS ! :D


Posted at April 22, 2012 | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-