" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
Nasib kami serupa
                     
                      
 hye korang-2 sume , :face64:
                             lame giler lah aku tak update belog nieh ,  rindu setengah mati nieh . hehehe. aku ader banyak sgt story nak share nieh . tapi aku nak cter satu citer yg agak HOT LAH KAN . . ingat tak capital M yang aku cter dlue tuh . k ,sekarang dye dah konfem nan si kulad tak gne uhoke,aku tak heran langsung pun sebab pompuan tuh bwu fom 3,bak kata orang budak taik yang tak matang agy . kehkeh !budak nieh sumpah carik pasal nan aku , lalu sebelah aku jeling-2,aku rase cam nak korek jer mate si kulad nie aww. aku taw lah aku lawa , kau jeles letew kan kan (pasan jap) hahaha :D
dah -lah kat FB kne remove , emosi plak nan aku kan .aku remove kau sebab aku malas doeh nak gaduh nan budak taik yg tak matang cm kau ..lagi-2 gaduh sebab laki , cm bebodo jer kan . waste my time jer sygs ! :P
lagy satu kau punye nam etuh wat semak je kat friendlist aku kan kan !baek aku remove , ikut hati block aje lah . tapi aku tak sekejam itu okeoke .bak kate kawan aku yg sorang tuh ,kite org PERANG MUKA BUKU!bhahahahaha .rase nak gelak aku lah .tah pape jelah btine tuh , yg kau terase pehal nan status aku .kau pikir aku kesah ker ?aku tak dtg dekat-2 pegi kat muke kau 'slap' muke kau tuh dah cukup baek babyy .kau nak sgt capital M tuh amek lah .si buncit 'useless' tuh . amek kulad .aku dah tak heran , tak hamak pun lah .setakat lelaki perangai cm tuh bersepah aku jumpe .cukup-2 lah capital M , kau memberi harapan palsu kat aku kan .aku tak suke  lah .ape pun kau buat kat aku , aku tak pernah pun amek hati n benci kan kau paham .!oke , bersabar eyna ! dugaan .banyak lagi kumbang diluar sane yg kacak-2 lagi.kawan aku yg lagi sorang nie pon , kne leby kurang lah cm aku .ex dye trase nan anjeng-2 dye kat fB , gaduh-2 gak . haishh .nme pon sahabat kan .hahaha , apelah . aku pon tak phm nan ex dye tuh . tbe-2 buat sahabat aku cmtuh .sepak mke dye laju-2 kunk .sabar ye sahabat :)

>kepada siape yg bace terasa , kau pikir aku kesah ? lalalalala . sekian . hehehe<


Posted at March 24, 2012 | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-