" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
Rindu belog aku
                     
           
                       holla cingu2 yang tersayang sume ? how are you ? :face64:
                                dah bersawang agaknye belog aku lah .sebulan sudaa ta update . rindu sanad2 . *tangan mengusap mutiara jatuh . hik3 , gedikss je !  biase laa , semakin buzy melayan study . yang semakin lame semakin sukar .lagi-2 time cuti .omwek mengalah kan gunung everest *gambaran melampau

            cikgu nihh pon satu aww .. kate cuti , toksah laa kasik omwek bnyak-2 . bagy laa aku rilek kejap ta leyh ker . .:face49: penat taw tak . .dahh la time cuty nieh , aku malas glerr nak buad . dengan folio renyah ,bio, agame , dan blablahh agy .tak kose plak aku nak sebut sume kan . .haha . jap-2 agy aku gajen aku buad laa.  haish , ape nak jadik laa dgn SUHAINA JAAFAR nie ?
                                  bila lahh maw berubah , hampeh betoii .

         mgu lepas aku pegi karnival merentas desa aww . kat bukit katil uh..huhu .
                  pegi under skola laa kan . . yang pegi budak-2 outsider jela..
        sadis gler budak ostel ta pat pegi . .:10:  bosan lahh gak time pegi tuh . .melangok je tade kije pape . banyaknye aktiviti rakyat . .bajet cm aku nak je join kan . haha . No Way ! kat sane kan ramai jejaka-2yang macho-2 . tapi soryy k , aku setia pada capital M .wahaha ! sebagai cuci mate boleh lahh bebey .okok , stop mgedikss . aku kureng suke . .huhudalam aku bosan2 tuh , fon aku plak bebunyik , *lagu lovey dovey . keh3  . rupa2 nye ECHA PUAD kol aku . .huhu . rindu kaw la sahabat . .membebel lame gler mase tuh . so , tadak la aku merase bosan sangat kan . . :face64:

                                
 *imy kau sahabat . 


                         then , lepas tuh kan cingu aku ARINA ASYUHADA kol . walaweyh , tak sangke aku laa .
                  skola dye pon pegi . .dapat jmpe dye . imy kau jugak sygs  tapi sekejap jela kan , coz time tuh jam sudah menunjukkan tepat 1.00 tgh hari . .so , kena pulang la ker skola blex . huhu . .sedihh lorr! :face73:tapi , sebelom balek tuh kteorg snap pix jap . sempat lagy taw.

                          
 my cingu , me wif eryne . comei je (hehe)

                                    
* again but wif tasha :)

# k lahh , stop here. have a nice weekend guys! <3 love all especially my hubby bunny . :face49:



Posted at February 18, 2012 | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-