" F l o w e r "

Flower.
Sweetness
SWEET DIMPLES
'He found you lost and guided you to the right path' : Dashboard | +Follow
♥ Hye January ♥
         
 hye2 :face64:
  ape kabar korang2 sume  ? lame kot da ta update belog nie.. apetah lagy nux bukak..hehe
 rase nye da bersarang da belog nie.. fb pon aku da jrg bkak..ntah lerr..malas jerr ak gase lohh.. mane tak nye aku asyik pk kan subjek fom4 . sume nye susa thp gaban .. tpy aku akan work hard and study bek2. tpy yg spoilnye mgu nie aku dmam plak. haishh  , sedih sungguh..  pale asyik pning2 jerr..=.= aku pon ta paham.. kadang2 adew satu tahap uhh aku gase mcm nux pitam..adess!

   da la uhh ,semalam  aku nux g klinik..crik i/c aku...hilang plak...:face54:
     hadoiii , mnyirap aku la..malang ceyh..tah hape sway pon aku tataw.. so , terpakse la dok kt uma je..beli ubat mkn.okay , tp alhamdulillah la da semakin baek.. hampeh ar! gase cm warga asing jer tade i/c..huhu..
             puas da aku carik ta jmpe2 gak...perghh! sabar jela..:face73:nasib la badan..huhuhu
 mybe next wek la kot aku wat i/c baru..haissh! aptb la..

             aku nux cter satu agy story nie..aku da bek da nan mr.F..
          igt ta yg dlue aku pna cter uhh..huhu..arap la dye ta buat hal agy.. k la , bnyk plak aku merapu..huhu..aku pon nga pning pale karang bendalah nie.. tataw la biler agy aku nux update nie..juz wait and see jela k. 
jage dri baek2 taw korang2 , stdy baek gak okayy..!



Posted at January 08, 2012 | 0 comments

|
Le'Quote
'Ya Rabb,bring my focus back because i feel distracted these days'
Pendosa tanpa noktah.
Instagram | Twitter

Le'Wishlist
▲Dean's list▲
▲Lamborghini▲
▲Instax Mini▲
▲Meet Taylor Swift▲



-eynxxjfr-